دانلود نرم افزار پیام رسان ایرانی با نام بیسفون

دانلود نرم افزار پیام رسان ایرانی با نام بیسفون

یسمه تعالی

 

امروزه نرم افزار های پیام رسان رشد چشم گیری داشته اند و کمتر کسی یافت میشود که گوشی با سیستم عامل اندروید یا آی او اس در اختیار داشته باشد اما برنامه پیام رسان نداشته باشد .   نرم افزار بیسفون که مدیر آن آقای بابک فرخی میباشد

و توسط سیزده نفر از  برنامه نویسان زبده ایرانی نوشته شده که در ابتدا با بودجه سه میلیارد تومان پایه ریزی شد  ودارای تیم پشتیبانی ویژه آنلاین و استیکر های جذاب ایرانی است و بسیاری از ایراد های آن در ورژن های جدید برطرف شد چند ایراد باقی مانده نیز به زودی حل میشود .

.اما اعتراض این بنده حقیر به برخی از ایرانی های بی تعصب از این جا شروع میشود که با وجود یک نرم افزار بسیار پیشرفته و با کیفیت (خودم در حال حاضر ازش استفاده میکنم و کیفیت آن را تضمین میکنم) چرا به سراغ نرم افزار دشمن قسم خورده مثل وایبر که مال کشور اسراییل است میرویم؟ من وقتی با این افراد بحث میکنم دلایل بی پایه و اساس زیادی می آورند که هیچ عقل سالمی آن را قبول نمیکند از جمله:

1-کیف میده

2-دوستام اونجان

3-سرعتش بالاست

4-درست اسفاده میکنم

5-تو گروه مذهبی ام 

و....

آیا نمیتوانید به بیسفون تشریف بیاورید و در آنجا گروه سازید؟

آیا میتوانید ادعا کنید در سر سفره معاویه غذای حلال میخورید؟

آیا با وجود این که بیسفون در این سریعترین نرم افزار پیام رسان است (میتوانید خودتان عملا تست کنید) باز هم ادعای سرعت میکنید؟ علت بالا بودن سرعت تا این حد هم وجود سرور ها در داخل کشورمان است.

آیا نرم افزاری که توسط سیزده نفر از نابغه های برنامه نویسی این مملکت نوشته شده نیاز به حمایت و افزایش رتبه در اثر کاربر های بیشتر را ندارد؟

آیا سایر نرم افزار ها در ابتدا دارای ایراد نبودند؟

در پایان از تمامی عزیزان تقاضا میکنم از نرم افزار بیسفون  حمایت کنند .

برای دانلود ورژن 1.6.0    اینجا     کلیک کنید

                

 




:: برچسب‌ها: بیسفون , bisphone , BISPHONE , Bisphone , پیام رسان ایرانی , \dhl vshk hdvhkd ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : اکبر اقبال جو مغانجوقی
تاریخ : جمعه 26 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: